Return policy

Vă mulțumim că ați cumpărat Sensica!

Ne dorim să fiÈ›i pe deplin mulÈ›umiÈ›i de achiziÈ›ia dumneavoastră. Dispozitivele Sensica beneficiază de o garanÈ›ie de 14 de zile de returnare a banilor pentru produsele Sensica achiziÈ›ionate online de pe site-ul Sensica. Dacă, în termen de 14 de zile de la data la care aÈ›i intrat în posesia unui dispozitiv Sensica, nu sunteÈ›i complet mulÈ›umit È™i doriÈ›i să faceÈ›i retu, vă rugăm să respectaÈ›i prevederile privind dreptul de retragere din art 9 din OUG 34/2014. 

Politica de livrare

Societatea GY Medical Solutions este reprezentant exclusiv al brandului Sensica în România. Livrăm cu Fan Courier in 5-7 zile lucrătoare pe întreg teritoriul României acoperit de firma de livrare menționată. Livrarea este gratuită.

Vă rugam să introduceÈ›i cererea de retur in 14 zile de la data la care aÈ›i intrat în posesia fizică a produslui. Vei primi banii inapoi numai dacă produsul este în stare perfectă de funcÈ›ionare, nu este distrus, zgâriat etc. 

NOTĂ: Dacă ați cumpărat un produs Sensica, dar nu de la GY Medical Solutions, vă rugăm să contactați magazinul sau site-ul de unde l-ați cumpărat pentru detalii privind politica de returnare a acestuia.

Procedura și condițiile de returnare

  1. Produsul returnat trebuie să aibă un număr de autorizație de returnare Sensica. Un retur nu va fi acceptat fără o autorizație prealabilă.
  2. Retururile trebuie trimise prin Fan Courier, iar cel care returneaza trebuie sa plateasca transportul de retur. ATENTIE: se vor refuza colete cu plata returului la destinatar. 
  3. Retururile trebuie primite în max. 14 zile de la data la care a fost completat formularul de retur.
  4. Pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, vă rugăm să vă asigurați că dispozitivul este ambalat cu grijă (cel mai bine este să îl returnați cu cutia originală Sensica). Asigurați-vă că includeți în retur TOATE articolele, chiar dacă sunt deschise.
  5. Rambursarea nu include costurile poștale pentru returnarea produsului, dar va include taxele aplicabile plătite de client, dacă este cazul.
  6. Rambursarea nu include costurile poștale pentru returnarea produsului, dar va include taxele aplicabile plătite de client, dacă este cazul.
  7. Nu se va accepta nicio responsabilitate pentru produsele întârziate, pierdute, furate, direcționate greșit sau deteriorate.
  8. Vă rugăm să acordați până la 15 zile lucrătoare pentru ca returul să fie inspectat și pentru ca contabilitatea să emită creditul.
  9. Dispozitivele care sunt returnate după perioada de garanție nu vor fi returnate clientului decât la cererea acestuia, iar clientul este de acord să plătească o taxă de reexpediere.
  10. Garanția acoperă numai dispozitivele Sensica. Alte produse Sensica, cum ar fi tampoanele sau cremele, sunt consumabile și, prin urmare, sunt considerate nerambursabile.
  11. Pentru întrebări suplimentare privind garanția de returnare a banilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la support@sensica.ro.

Notă: Sensica recomandă să returnezi produsul/produsele cu FAN Courier.

Vă rugăm să rețineți că, dacă nu respectați aceste recomandări, veți fi responsabil pentru orice pierdere sau deteriorare a produsului în timpul transportului.